D.U.K.

Dažniausiai Užduodami Klausimai

K?Kiek kainuoja …
A.

Pats sunkiausias klausimas. Pabendravimas nieko nekainuoja. Šį klausimą reikėtų užduoti pokalbio pabaigoje, kai jau aišku kad mes galime Jums padėti, kiek užtruks remontas ir kokias dalis reiks keisti.

K?O kas galėtų būti sugędę, jei…
A.

Daugiausia apie tai žino mūsų bendradarbis GOOGLE. Jei jis patikins, kad tikrai sugędo automobilio elektronika, tai mes pasistengsime jums pagelbėti. Geriausia skambinkite šiais telefonais tiesiai meistrui

K?Kodėl negaunu atsakymo į email?
A.

Meistras tikriausiai yra labai užsiėmęs ir nesurado laiko atsakyti.  Jei yra skubu, geriausiai skambinkite telefonu šiais numeriais

K?Ar variklis labiau kaista po chiptuning’o?
A.

Variklio temperatūra padidėja nežymiai – tik tada, kai važiuojama labai sportiškai – 5-8 laipsniais.

K?Ar chiptuning’as yra pastebimas atliekant technines apžiūras ar garantinius aptarnavimus?
A.

Ne, Jūsų automobilyje dileriniame centre su diagnostine įranga nebus pastebimi jokie pakeitimai. Taip pat nebus pastebimi jokie variklio darbo pasikeitimai atliekant technines apžiūras.

K?Ar po chiptuning’o reikia geresnių stabdžių ar sankabos?
A.

Ne, nereikia.

K?Ar padidėja kuro sanaudos?
A.

Tai priklauso nuo važiavimo stiliaus. Nepakitus vairavimui kuro sanaudos išlieka to pačios arba netgi sumažėja 2-3%. Aišku, po chiptuning’o pasikeitus mašinos dinamikai ir vairavimo stilius dažnai keičiasi, norisi “paspausti”. Tačiau didesnės kuro sąnaudos dėl dinamiškesnio važiavimo kompensuojamos trumpesne manevrų trukme. Be to variklio su pagerinta valdymo programa kuro sudegimas pasidaro efektyvesnis (tai pagrindinis gero chiptuning’o rodiklis), taigi trasoje kuro sunaudojimas sumažeja.

K?Ar galima po chiptuning’o dar labiau padidinti galingumą?
A.

Galima ir dar labiau padidinti variklio galios charakteristikas, tačiau tai daroma tik pagal specialius kliento pageidavimus ir siekiant sportinių tikslų. Taip darant yra rizikuojama sugadinti automobilį.

K?Ar stipriai sumažėja variklio ilgaamžiškumas įmontavus čipą?
A.

Nesumažėja visiškai arba sumažėja taip menkai, kad tai sunku išmatuoti. Variklio valdymo kompiuterio programa yra modifikuojama taip, kad automobilio galingumas būtų didinamas protingose ribose ir neviršytų gamintojo numatytų variklio ir automobilio tvirtumo ir patikimumo ribų. Ir jei automobiliu yra važiuojama normaliai, ilgaamžiškumas tkrai nenukenčia. Jei automobiliu važiuojama labia dinamiškai (pvz. sporto varžybos), ilgaamžiškumas sumažėja apie 3-5%. Tai yra maždaug iki 480000 km vietoje 500000 km resurso.

K?Kodėl automobilių be turbinos galingumą galima padidinti nedaug, lyginant su automobiliais su turbinomis.
A.

Be turbinos negalima padidinti įpučiamo oro slėgio. Taigi ir galios prieaugis nebūna didelis. Oro įpūtimo slėgį galima šiek tiek padidinti elektroninėmis arba mechaninėmis priemonėmis. Varikliuose be turbinos oro slėgis įsiurbimo kolektoriuje būna ne didesnis už atmosferinį. Daugiausia ką galime padaryti, tai netrukdyti orui patekti į variklį. Varikliuose be turbinos čipo efektyvumą pagerina specialūs sportiniai filtrai.

K?Kokius automobilius galima “čipuoti”
A.

Tuos kuriuose variklio darbas yra valdomas kompiuterio. Praktiškai visi benzininiai ir dyzeliniai automobiliai su elektronine kuro įpurškimo sistema gali būti modifikuojami. Daugeliui europinių automobilių nuo 1991 m ir visiems europiniams automobiliams nuo 1996 m. galima atlikti chiptuning’ą.
Didžiausias galingumo padidėjimas yra išgaunamas turbodyzeliniams ir benzininiams automobiliams su turbina. Japoniški ir amerikietiški automobiliai gali būti čipuojami, tačiau daugeliui japoniškų ir amerikietškų automobilių šiuo metu chiptuning’o pasiūlyti negalime. Kiekvienu atveju prašome skambinti arba rašyti e-mail.